Aanmelden intakeprocedure Liemers Agora

Liemers Agora is een hele mooie vorm van onderwijs en dat vinden gelukkig heel veel mensen. We willen dat jij op je plek bent bij Liemers Agora. Daarom werken we met een intakeprocedure. Tijdens deze procedure kijken we of jij bij Liemers Agora past en Liemers Agora bij jou. Hieronder lees je meer over deze intakeprocedure.

Hoe werkt de intake?

De intakeprocedure richt zich op jouw motivatie en die van je ouders voor het Liemers Agora-concept. Pas jij bij Liemers Agora en past Liemers Agora bij jou?

Wij nemen de intakeformulieren op volgorde van binnenkomst in behandeling.

Na ontvangst van het intakeformulier, krijg je van ons een uitnodiging om een dag bij Liemers Agora mee te lopen. Na deze meeloopdag volgt een afspraak voor een intakegesprek. Tijdens het intakegesprek stellen jij en je ouders jullie voor aan de Agora-coaches en worden wederzijdse verwachtingen besproken.

Op basis van alle informatie kijken wij of jij bij Liemers Agora op je plek bent. Als de procedure positief is afgerond, word je definitief aangenomen. Je kunt je dan in de landelijke aanmeldweek (25 maart t/m 31 maart 2024) aanmelden.

Aanmelden intakeprocedure

Op dit moment kun je je niet meer aanmelden voor de intakeprocedure voor start in schooljaar 2024-2025. In het najaar van 2024 start er een nieuwe intakeprocedure voor start in schooljaar 2025-2026.